88% van onze klanten geeft aan thuis te werken tijdens COVID-19. Maar hebben uw medewerkers de juiste hardware in huis om goed te kunnen werken in deze tijd? Wij hebben het voor u onderzocht.

Hoe zorgt u voor de juiste hardware voor uw thuiswerkers?

Het thuiswerken is in korte tijd een meer geaccepteerde vorm van werken geworden.

Deze nieuwe werkelijkheid vereist aanpassingen van een werkgever.

Er is een toenemende vraag van onze klanten naar volledig ingerichte thuiswerkplekken.

Door ruim 38% van de klanten die mee hebben gedaan met het onderzoek, wordt er verwacht dat zij nog tussen de 3 en 6 maanden thuis zullen werken als gevolg van de pandemie.

Het merendeel van de resultaten herbevestigen de behoefte van onze klanten om hardware af te nemen, zodat hun medewerkers zo optimaal mogelijk kunnen thuiswerken.

  • 23% geeft aan niet voldoende te zijn ingelicht over de juiste manier van werken en de juiste inrichting van de thuiswerkplek
  • 69% geeft aan op dit moment geen werklaptop te gebruiken tijdens het thuiswerken
  • 46% geeft aan gebruik te willen maken van een apart of dubbel beeldscherm.

Uw ideale thuiswerkplek

Wij helpen u de ideale thuiswerkplek te creëren voor uw medewerkers.

U krijgt advies over wat het beste past bij uw medewerkers. Of wij gaan samen met uw medewerkers in overleg om te helpen bepalen welke hardware het best past bij de thuiswerkplek. Het hardware assortiment bestaat onder andere uit:

  • Laptops
  • Docking stations
  • Monitors
  • Muizen
  • Toetsenborden

Voor wie is deze hardware bedoeld?

De hardware is voor advocatenkantoren die het belangrijk vinden dat hun medewerkers over een goede thuiswerkplek beschikken.

Hebt u vragen?

Bent u geïnteresseerd in de ideale thuiswerkplek?
Neem contact op met sales@xinno.nl of op het nummer 020 – 242 0800 optie 2 en vraag naar de mogelijkheden.

Wij helpen u graag verder!

 

Deel dit artikel