De online werkplek van Xinno
Xinno levert in de basis een online werkplek die altijd, overal en vanaf ieder apparaat bereikbaar is. Daarmee kunt u op een veilige manier werken met uw vertrouwde Microsoft Windows Desktop met Microsoft Office, uw favoriete programma’s met uw persoonlijke instellingen, documenten en e-mails.
Thuis, onderweg, bij de rechtbank of bij uw cliënt: u werkt overal precies zoals u op kantoor gewend bent.
U kunt de online werkplek zonder investeringen modulair afnemen op basis van een vast bedrag per maand per gebruiker en deze afname maandelijks bijstellen. U betaalt alleen wat u daadwerkelijk gebruikt. Tevens kunt u de basis werkplek uitbreiden met alle programma’s die u nodig hebt. Dit kan software zijn van partners van Xinno, maar u kunt uiteraard ook uw eigen software inbrengen.
Praktijk Management Systeem
Een praktijk management systeem (PMS) is software waarmee u tijd schrijft op de dossiers van uw cliënten, de geschreven tijd uiteindelijk declareert en – in een aantal gevallen – de financiële administratie bijhoudt. Naast de basis werkplek dus een belangrijk onderdeel van uw kantoorautomatisering.
De online werkplek van Xinno kan worden uitgebreid met vrijwel alle voor de advocatuur beschikbare praktijk management systemen, waaronder (maar niet beperkt tot) Legalsense, Kluwer, DLex, CCLaw, NEXTmatters, Fortuna, Cicero en Advocaatcentraal.
Xinno faciliteert en beheert de infrastructuur die noodzakelijk is voor het gekozen systeem en draagt zorg voor een optimale, veilige werking.
- Alle systemen ondersteund
- Gemakkelijk te integreren
- Systeembeheer inbegrepen
- Xinno eerste aanspreekpunt
- Advies bij overstappen
- Hulp bij migratie
Xinno werkt samen met:
Xinno levert:
Document Management Systeem
In een traditionele omgeving zijn bestanden en e-mails gescheiden: bestanden staan versnipperd op de netwerkschijf, e-mails staan in Outlook. Daarbij zijn e-mails ook nog eens gescheiden per persoon. Bovendien maakt op de netwerkschijf iedereen naar willens en wetens mapjes aan.
Kortom: een digitaal dossier is verre van compleet en is slecht doorzoekbaar, waardoor waardevolle (kennis)documenten voor het kantoor kunnen verdwijnen.
Met een document management systeem (DMS) kunt u consequent, consistent en op uniforme wijze alle dossier gerelateerde documenten en e-mails voor uw hele kantoor ontsluiten. Met name het snel kunnen opslaan van ontvangen en verzonden e-mails in het juiste dossier is een zeer tijdbesparende functionaliteit. Maar ook slim versiebeheer, goede zoekfuncties en het veilig kunnen delen van en samenwerken aan documenten met derden dragen bij aan een efficiënter en effectiever werkproces. Daarnaast bent u met een compleet DMS goed voorbereid op alle ontwikkelingen op het gebied van Digitaal Procederen (Project Digitale Toegankelijkheid)
- Altijd compleet digitaal dossier
- Consistente dossieropbouw
- E-mails eenvoudig opslaan
- Integratie met Outlook, Word
- Versiebeheer, zoeken en delen
- Ook op smartphone of tablet
Huisstijlbewaking en documentcreatie
Omdat advocaten regelmatig teksten kopiëren en plakken uit diverse bronnen met een verschillende opmaak, kost het vaak veel tijd om de opmaak van een samengesteld document recht te trekken. Huisstijlbewakingssoftware doet dat met één druk op de knop. Ook overeenkomsten kunt u razendsnel en conform de huisstijl samenstellen, door middel van intelligente tekstblokken die u plaatst met een eenvoudige vragenlijst. Dit scheelt veel tijd en draagt effectief bij aan een uniforme uiting.
Xinno levert het in de advocatuur bekende programma doLegal – uit te breiden met SmartBuilder – van DotOffice als optioneel onderdeel van de online werkplek van Xinno. Dit pakket integreert naadloos met Microsoft Word en kan NAW-gegevens uit uw praktijk management systeem halen om nog sneller uw documenten op te stellen. Indien u ook iManage Work of Contentworker gebruikt, kan doLegal automatisch uw document opslaan in het juiste dossier.
- Altijd juiste opmaak
- Gemakkelijk te integreren
- NAW gegevens uit PMS
- Tekstblokken hergebruiken
- Slimme invuldocumenten
- Tijdbesparend
Xinno levert:
Xinno levert:
Documentvergelijk,
–conversie en –beveiligingssoftware
Documentvergelijkingssoftware geeft overzichtelijker, accurater en veelzijdiger dan Microsoft Word de wijzigingen van twee documenten weer en kan de gebruiker deze eenvoudig laten accorderen.
Documentconversiesoftware converteert een document naar een ander formaat. De meest gebruikelijke conversie is Word naar PDF en PDF naar Word. Met name voor definitieve overeenkomsten – en zeker de modernisering van de Rechtspraak (KEI) – is een conversie van Word naar doorzoekbare PDF/A bestanden van groot belang.
Documentbeveiligingssoftware schoont alle metadata van een document op, waardoor gevoelige achtergrondinformatie (auteur, commentaar, wijzigingen, bewerkingstijd, etc.) niet meer te lezen zijn.
Xinno biedt voor deze functies de in de advocatuur veel gebruikte programma’s compareDocs, PDFDocs en cleanDocs van DocsCorp aan als optioneel onderdeel van de online werkplek van Xinno.
- compareDocs #1 wereldwijd
- pdfDocs 250.000+ gebruikers
- cleanDocs snelste tool
- Onmisbaar voor advocaten
- Effectief en efficiënt
- Eenvoudig te integreren
Alléén het beste voor uw werkplek.
Xinno werkt uitsluitend met professionele partijen, bewezen oplossingen en bewezen producten om voortdurend te werken aan een online werkplek die u maximaal ondersteunt uw cliënt te bedienen.
‘The best of breed’.
Enkele partners en leveranciers waar Xinno op vaste basis mee werkt: